14-dnevni plan da (ipak) budete spremni za plažu

Poželjno je svakodnevno vježbanje dvadesetak minuta s utezima srednje težine ili vježbanje uz otpor vlastitog tijela. Najbolje vježbe su one visokog intenziteta, ali kratke i eksplozivne koje kombiniraju snagu, izdržljivost, ravnotežu i fleksibilnost.

Važno je da su vježbe funkcionalne. Za brzo sagorijevanje masnoća preporučuje se intervalni trening, a pilates je idealan za definiranje struka.

Ne pretjerujte

Dok je redovita tjelovježba učinkovita, pretreniranost zapravo može imati suprotan učinak. Ako ste na dijeti, a još k tome pretjerujete s vježbanjem, učinit ćete više štete svome tijelu nego koristi, objašnjava. Umjesto dugih i teških vježbi, usredotočite se na kvalitetu izvođenja i ponavljanja kako bi se potaknuo razvoj mišića, jer sve više od toga tijelo će doživjeti kao stres.

Dajte tijelu dobro gorivo

Kada u zadnji trenutak odlučite tesati tijelo, nužno je jesti namirnice koje će mu osigurati dovoljno energije. To znači izbacivanje sve rafinirane hrane, alkohola, kofeina, šećera, kruha i tjestenine, umjesto toga jedite hranu bogatu vlaknima te zdrave masnoće poput avokada i maslinova ulja.

Izbacite bijelu hranu

Imate još samo sedam dana do odijevanja bikinija? Eliminirajte iz prehrane sve bijelo: sol, šećer, mliječne proizvode i bijelo brašno – to će vam pomoći da izgledate manje otečeno, imat ćete više energije, a time i više samopouzdanja na plaži.

Vizualizirajte

Možda vas može opterećivati svakodnevno razmišljanje o tome kako ćete dugoročno ostvariti svoje ciljeve, zato si svako jutro za cilj postavite neki manji uspjeh.

Odvojite dvije do pet minuta prije nego što započnete ​​dan i vizualizirajte sliku uspješnog ishoda dana koji je pred vama.

Svoje male ciljeve podijelite na društvenim mrežama ili s bliskim prijateljima. Na taj ćete način biti odgovorniji, pa je vjerojatnije da ćete ih ostvariti.

Ne jedite kasno

Dajte si vremena da potrošite kalorije koje ste unijeli. Ne jedite poslije 19 sati ili tri sata prije odlaska u krevet. Pripazite da jedete dovoljno tijekom dana, tako da ne osjećate glad navečer. Jedite proteine, hranu bogatu vlaknima, zdravim mastima i složenim ugljikohidratima.

8 trikova za vitkiji izgled

Ponekad su dovoljna dva do tri poteza za transformaciju iz “bucke” u zgodnu ženu sa seksi oblinama. Mali detalji na koje možda ne obraćate pažnju mogu napraviti golemu razliku, zato ih primijenite odmah, jer vrijeme do ljetovanja brzo curi.

  • Seksi držanje

Jeste li ikada vidjeli svoju fotografiju na kojoj hodate spuštenih ramena ili sjedite pogrbljeni prema naprijed? Vjerojatno time niste bili zadovoljni, što ne čudi jer loše držanje automatski stvara dojam nekoliko kilograma viška. Kad stojite uspravno, s visoko uzdignutom glavom, podignutim ramenima i uvučenim trbuhom, izgledate viši i mršaviji, a grudi vam izgledaju veće. Dodatni plus je što s takvim držanjem djelujete sigurnije u sebe, a to ženu uvijek čini privlačnom.

  • Potamnite

Tamnija boja kože tijelo čini vitkijim i čvršćim te dobro prikriva celulit i opuštenu kožu. To ne znači da se morate cvrljiti na suncu ili u solariju, što je loše za zdravlje kože. Rješenje je samotamnjenje. To možete postići kremama i losionima za samotamnjenje ili airbrush tehnikom u kozmetičkim salonima kojom se postižu najprirodniji rezultati. Tijelo se pritom prska prirodnom otopinom za tamnjenje koja ne sadrži kemikalije, rezultati traju jedan do dva tjedna i nema opasnosti od nejednolične boje, pruga ili mrlja.

  • Nauljite se

Jeste li primijetili kako top modeli koji reklamiraju kupaće kostime uvijek imaju nevjerojatno sjajnu kožu? Osim što izgleda vrlo seksi, takav sjaj tijelu daje vitkiji i izduženiji izgled, a mišići djeluju čvršće. Želite li postići takav efekt, kupite bio ulje u drogeriji i utrljajte ga u kožu od glave do pete. Upit će se za nekoliko minuta te koži dati sjajan, a tijelu vitak i napet izgled.

  • Konjski rep nije samo za djevojčice

Ova praktična i jednostavna frizura ima i dodatnu prednost što vas čini vitkijom. Kad kosu maknete s ramena i skupite je na vrhu glave, automatski djelujete viši i mršaviji. I ne motajte taj repić u punđu, već ga ostavite da visi: što je duži, to ćete i vi djelovati izduženije.

  • Sandale mogu biti i s petom

Japanke, sandale i natikače ne moraju uvijek biti ravne. Odaberite one s peticom od barem nekoliko centimetara: bit će dovoljno udobne za hodanje po plaži, a osim što ćete dobiti na visini, i noge će vam izgledati duže i vitkije. Još jedna prednost takvih sandala jest što vam pomažu da se držite uspravnije, a to je dodatni korak prema vitkijem izgledu.

  • Odaberite tamniji badić

Želite li izgledati mršaviji i viši, odaberite jednobojni badić, i to u tamnijoj boji. To ne mora nužno biti crna, jer jednak efekt možete postići i s morsko plavom ili tamnijom nijansom crvene boje. Uz to, ne zaboravite da muškarce jako privlači crvena boja pa, želite li privući njihovu pažnju, s crvenom nećete pogriješiti.

  • Prije plaže trening

Jeste li znali da oni zgodni mišićavi dečki s fotografija iz sportskih časopisa vježbaju neposredno prije foto sessiona? To čine zato što tijelo izgleda puno čvršće netom nakon vježbanja. Zato, prije odlaska na plažu odvojite pola sata za trening nakon kojeg će vaše tijelo izgledati čvrsto i napeto.

  • Zaboravite na sol

Sol uzrokuje zadržavanje vode u tkivima, a posljedica je da izgledate natečeno i napuhano, odnosno barem 5 kilograma teži nego što zaista jeste. Dakle, ako znate da ćete cijeli dan provesti na plaži, dan ranije izbjegavajte slana jela i pijte što više vode. Tako ćete spriječiti otečenost i izgledati mršavije.

Fotografije: Shutterstock

prethodni tekst
sljedeći tekst

You Might Also Like