5 trikova do savršenih nogu

Nadamo se da je ljetnja misija u borbi protiv celulita i zatezanja nogu uspjela. Silueta vam sada izgleda bolje, a narančina kora je vidljivo smanjena. Jesen pred nama nije ništa manje zahtjevna od plaža. Dovoljno je nekoliko sati na tjedan da biste noge održali lijepima i privlačnima, čak i preko jeseni i zime. Do sljedećeg susreta s bikinijem.

Svakodnevna masaža

Ne morate ići ni na kakvu stručnu masažu, niti plaćati za nju – bit će sasvim dovoljno ako tijekom svakog tuširanja istrljate noge rukavicom od frotira i izmasirate ih prstima. A poslije tuširanja kožu namažite hidratantnom kremom – i to je to! Masažu radite polako i sistematično, kružnim pokretima: stopala, potkoljenice, koljena (posvetite im posebnu pažnju tijekom masaže jer je koža na koljenima suha), natkoljenice, bokovi. Imate li problema s kapilarama i venama, preporučujemo kreme s nevenom.

Oblozi od blata

Odlični su za sjajnu kožu i zategnute noge. Anticelulitno blato doista čini čuda, ali tretman nije dovoljno učiniti svakog proljeća. Ako nastavite stavljati blato jednom tjedno, rezultati će biti vidljivi tijekom cijele godine. Ne morate u salon, dovoljno je da blato kupite u parfumeriji i budete sam svoj majstor. Prvo napravite piling nogu kako biste odstranili mrtve stanice. Zatim potaknite cirkulaciju tuširajući noge hladnom vodom i tek onda ih namažite blatom. Pričekajte 15 minuta. Prije nego što isperete blato, tuširajte se toplom vodom još pet minuta kako bi aktivni sastojci bolje prodrli u kožu.

Gimnastika u kadi

Ima li išta bolje za opuštanje od tople kupke? Napunite kadu i ulijte u vodu nekoliko kapi aromatičnog ulja ružmarina i šaku krupne morske soli. Upalite mirišljavu svijeću, zatvorite oči i zamislite da ste na moru. Kad se potpuno opustite, počnite vježbati aquaerobiku. Na primjer: podižite noge prema grudima 10 puta. Onda zatežite mišiće butina pomičući prste na nogama prema gore i prema dolje još 10 puta. Na kraju podižite jednu pa drugu nogu (ispravljenu) naizmjence još 10 puta.

Bicikl u prirodi

Bit će još lijepog vremena za vožnju bicikla, bilo da ga vozite sami ili u društvu. Upravo vožnja bicikla odlično oblikuje mišiće nogu (a usput vam zateže i stražnjicu). Zanimaju li vas konkretne brojke, za jedan sat umjereno brze vožnje biciklom potrošit ćete 600 kalorija, što znači da je svakodnevna vožnja bicikla super i želite li smršavjeti. Osim toga, vožnja bicikla super utječe i na srce i pluća i poboljšava zdravlje cijelog organizma.

Biljni čajevi

Još jedna korisna stvar koju možete učiniti za svoje noge, kao i za cijeli organizam – pijte biljne čajeve. Čaj od koprive je super jer ubrzava metabolizam. Vrlo je koristan i čaj od ginsenga jer poboljšava cirkulaciju pa tako smanjuje vjerojatnost da ćete dobiti celulit, a ublažava i već postojeći.

Nije pretjerano naporno, zar ne? Voziti bicikl (što je, naročito u društvu, vrlo zabavno, pa je nećete ni osjetiti kao obavezu), istrljati noge dok se tuširate i namazati ih kremom te ispijati biljne čajeve zanimljivog ukusa – i vaše će noge biti takve da ćete ih moći ponosno pokazivati noseći ultra mini!

Fotografije: Shutterstock

 

prethodni tekst
sljedeći tekst

You Might Also Like