Patite li i vi od digitalne nesanice?

Danas čak 40 posto osoba koje imaju teškoće s uspavljivanjem taj problem mogu zahvaliti upotrebi elektronskih uređaja u večernjim satima. Najčešće je riječ o osobama u dobi između 20 i 40 godina koje do kasnih sati igraju videoigre, čitaju knjige na elektronskom čitaču, chataju na smartphoneu, surfaju na tabletu ili se dopisuju mobitelom čak i kad su već u krevetu, gotovo kao da se boje da će tko zna što propustiti ako zaspu. Posljedice će se prvo osjetiti na kvaliteti sna, a poslije će se, poput domino-efekta, početi odražavati i na dnevnom funkcioniranju – javit će se pospanost, omamljenost, razdražljivost, oslabjet će koncentracija.

Opširnije

Prirodni sokovi najbolje čiste organizam

Životni stil i kultura jedenja opterećuju naš organizam, u njemu se nakupljaju toksini, a kao rezultat javljaju se umor, manjak energije, razdražljivost, uranjeno starenje i različite bolesti. Stoga počnite misliti o zdravlju tijela i uma te uvrstite detoksikaciju u svoju svakodnevnu rutinu. Tijelo će vam biti zahvalno.

Opširnije

Znate li kako upravljati vremenom?

U današnje vrijeme većina ljudi žali se na jedno: kako sve stići u malo vremena. Dakle, kako završiti sav posao u okviru radnog vremena, kako stići po djecu u vrtić, skuhati, pospremiti, naći se na kavi s prijateljima, posjetiti roditelje. Sve nam se čini važno, a dan ima samo 24 sata. Dobra je vijest da se vrijeme ipak može uštedjeti. Bolja organizacija je uvijek moguća, samo trebamo postaviti realne ciljeve i trebamo znati što nam je doista važno.

Opširnije

Kako držati stres pod kontrolom?

Jeste li pod stresom? Vjerojatno jeste, kao i većina ljudi u današnje vrijeme, no pitanje je u kolikoj mjeri. Ako su napetost i osjećaj iscrpljenosti postali vaša svakodnevica, čak toliko da vam ni planiranje godišnjeg odmora više nije užitak nego izvor tjeskobe, vrijeme je da se zapitate koliko već živite s takvim pritiskom u glavi i tijelu.

Opširnije