Štapovima uposlite i ruke i noge

Nordijsko hodanje, odnosno hodanje na otvorenom uz pomoć posebno dizajniranih štapova, privlači velik broj ljudi u svijetu, a sve više i u Hrvatskoj. Iako djeluje kao potpuno jednostavna aktivnost u kojoj se primjenjuje lagana tehnika – hodaš i pritom se malo odguruješ štapovima – prednost je što upravo štapovi omogućuju ravnomjerno korištenje i gornjih dijelova tijela, a ne samo donjih ekstremiteta kao kod hodanja bez štapova. A to pospješuje pravilno i bolje držanje, jačanje gornjeg dijela tijela, a dolazi i do dodatne potrošnje energije. Opširnije

Je li točno da djeca moraju što češće hodati bosonoga?

Mala stopala i prstići najbolje se razvijaju kad se djeca kreću bosa jer tada imaju potpunu slobodu pokreta koja im je nužna. Stajanjem, skakanjem i trčanjem bez cipela jačaju se mišići na nogama, koji su preduvjet za zdravo i otporno dječje stopalo. Za održavanje kondicije stopala najbolje je hodanje bosim stopalima na prirodnim elastičnim podlogama poput pijeska, trave ili šumskog tla. Opširnije

Rafinirani smeđi šećer jednako je loš kao i bijeli

smeđi šećer

Tijekom dobivanja bijelog šećera izdvaja se nusproizvod – tamni sirup melasa. Za razliku od toga, prirodni smeđi šećer sadrži melasu i ona mu daje svjetliju ili tamniju nijansu i gorkast okus. No, kako je sastav prirodnog smeđeg šećera promjenjiv, veliki proizvođači jednostavno bijelom šećeru dodaju određene količine melase i tako nastaje rafinirani ili komercijalni smeđi šećer. Opširnije

Je li moj dragi štetan za moje zdravlje?

Postavljene ciljeve poput “ustajat ću ranije i ići trčati”, “odlazit ću poslije posla u teretanu” ili “hranit ću se zdravije” ponekad je vrlo teško ostvariti. Još kad nas osoba do koje nam je stalo u tome ne podupire, sve postaje još mnogo teže. Ali, zar bismo trebali ostaviti partnera samo zato što on ili ona ne dijele, primjerice, našu opsjednutost jogom? Kada su različite zdravstvene navike pomirljive, a kada upućuju na mnogo dublji problem? Opširnije