Do čvrste kose uz pomoć hrane i biljaka

Lijepa, njegovana, sjajna i zdrava kosa svaku ženu čini još ljepšom i posebnijom, no koliko god se trudili, razni kemijski tretmani, izlaganje suncu i često peglanje dosta je uništavaju. Velik je broj pripravaka, seruma, šampona, maski za regeneraciju kose, no manje se zna koliko je zapravo mnogo različitih ljekovitih biljaka kojima možemo djelovati na ljepotu i zdravlje kose. Upravo biljke i biljni pripravci djeluju vrlo učinkovito na strukturu vlasi, ublažavaju ispadanje te potiču rast nove kose. Opširnije

Osim mlijeka, kalcijem su bogati i riba, bademi, kelj

Kalcij je najzastupljeniji mineral u tijelu, uz to je prirodno prisutan u doista brojnim i raznovrsnim namirnicama i pićima, poglavito mliječnim, a mnogima se i industrijski dodaje. Prema tome, na prvi pogled izgleda da i nije tako teško namiriti potrebe za kalcijem. No, ako imate intoleranciju na laktozu (mliječni šećer koji se razgrađuje u crijevima) ili se razbolite svaki put nakon što pojedete sir, rješenje za vas nisu redoviti mliječni obroci. Opširnije

Kako napraviti prirodni piling?

Hladni dani, niska temperatura i vjetar, padovi i skokovi temperature, sve to pogoduje isušivanju i ispucalosti kože, dobivanju grubog izgleda te općenito slabijoj cirkulaciji kože.

Vanjski faktori nisu jedini koji utječu na stanje kože. Bez obzira na vremenske prilike, uvijek trebamo obratiti pozornost i na unutrašnje faktore, a to su prehrana, dovoljno sna, unošenje potrebne dnevne doze tekućine u tijelo, kisik, svakodnevni stres i ostalo. Opširnije

Iskoristite ljekovita svojstva mediteranskih začina

Jeste li znali da je ružmarin jedan od najjačih antioksidansa na svijetu? Da crni papar štiti stanice mozga, a da kurkuma snažno djeluje u prevenciji i suzbijanju raka? Mnoga istraživanja su dokazala da je mediteranska prehrana jedna od najzdravijih na svijetu, a ljudi koji se hrane na taj način, potvrđeno je, rjeđe obolijevaju od srčanih bolesti, raka, dijabetesa, Alzeheimerove bolesti, rjeđe imaju povišen krvni tlak, nisu pretili, čak su rjeđe depresivni. Što to mediteransku prehranu čini tako zdravom? Maslinovo ulje, voće i povrće, čaša vina dnevno, češnjak, riba i – mediteranski začini. Opširnije